Rate this post

سریال جزیره قسمت چهارم ۴ منتشر شد.

سریال-جزیره

دانلود سریال جزیره قسمت ۱ اول تا قسمت ۴ چهارم بدون سانسور و نیم بهاء آماده‌کرده‌ایم. قسمت جدید جزیره منتشرشد درادامه می‌توانید به دانلود قسمت ۲ جزیره قسمت دوم با کیفیت‌عالی و دانلود قسمت ۳ سوم و ۴ چهارم  جزیره بپردازید

سال‌هاست که شبکه نمایش خانگی روی کار آمده است و سریال‌های بسیاری توانسته‌اند در این پلتفرم جایگاه خوبی پیدا کنند و در ذهن و قلب تماشاگران ماندگار شوند. سریال‌های بسیاری در پلتفرم نمایش خانگی شروع به انتشار می‌کنند که برخی از آنها، به شدت مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. این روزها نام سریال جدیدی به نام سریال جزیره به گوش می‌رسد. سریالی در ژانرهای درام، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی سیروس مقدم، کارگردان مجموعه‌ معروف و پرطرفدار پایتخت. مقدم که به عنوان کارگردان طنز در پایتخت به بهترین نحو عمل کرد، در جزیره توانایی خارق العاده خود در خلق اثری درام و متفاوت را به نمایش می‌گذارد.

در کنار کارگردانی فوق العاده، تیم بازیگری فوق العاده و پر ستاره این سریال باعث شده است تا بسیاری تا تاریخ ۲ آبان برای شروع آن به انتظار بنشینند. در حال حاضر قسمت اول از فصل اول ۱۳ قسمتی این مجموعه منتشر شده است و به نظر می‌رسد که قسمت اول این مجموعه بسیار مورد پسند مخاطبان واقع شده و امروزه در تمامی گوشه و کنارهای فضای مجازی صحبت از این سریال باشد به طوری که عبارت ” دانلود سریال جزیره ” به یکی از عبارات پر جستجو تبدیل شده است. به همین خاطر در این مطلب قرار است به معرفی کامل سریال جزیره بپردازیم.

شما می‌توانید قسمت اول و همچنین سایر قسمت‌های سریال جزیره را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود تمام قسمت های سریال جزیره (۱ تا آخر)

سریال جزیره - قسمت 1

خلاصه سریال جزیره

خلاصه‌ای که از سمت عوامل سریال منتشر می‌شوند معمولاً حرف‌های بسیاری در مورد آن دارند. از طریق خلاصه یک سریال می‌توان فهمید که قرار است با چه چیزی رو به رو شوید و این که آیا سریالی که قرار است به تماشای آن بنشینید ارزش نگاه کردن را دارد یا نه.

سریال جزیره

خلاصه سریال جزیره به شرح زیر آمده است:

“جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند”

چنان که از نام و خلاصه سریال بر می‌آید مسلماً لوکیشن سریال قرار است یک جزیره باشد و در همان ابتدای تماشای سریال متوجه خواهید شد که این جزیره مرموز، جزیره کیش زیبا و دوست داشتنی است. خلاصه سریال جزیره اشاره به داستان این سریال دارد که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

داستان سریال جزیره

داستان سریال جزیره با ورود صحرا، دختری خبرنگار به همراه همکار و دوست عکاسش به جزیره کیش شروع می‌شود. صحرا و امیر حسین که از طرف خبرگزاری‌شان برای ثبت گزارش تورنمنت جهانی والیبال ساحلی به کیش سفر کرده‌اند به دلیلی نامعلوم با تأخیر در پیاده شدن از هواپیما مواجه می‌شوند. پس از این که مشخص می‌شود دلیل تأخیر هواپیما ورود جتی شخصی به فرودگاه است که این تأخیر با اعتراضات سخت صحرا نسبت به شرایط همراه خواهد بود. در ادامه داستان نیز با ورود صحرا و امیر به هتلی که محل اقامت اسپانسرهای تورنمت است با اعتراضات و لجبازی‌های بیشتر صحرا نسبت به همه چیز مواجه خواهیم شد ‌که بسیاری ممکن است او را به عنوان دختری لجباز و از زمین و زمان شاکی به حساب بیاورند اما با گذشت و پیشرفت سریال مشخص می‌شود که صحرا تنها شخصی جسور است که نمی‌خواهد همانند انسان‌های اطرافش که جایگاه انسان‌ها را بر اساس ثروتشان ارزیابی می‌کنند رفتار کند و نسبت به ناعدالتی‌ها و تبعیضات بی‌پایه اساس در میان طبقات مختلف جامعه، جبهه‌ای منطقی دارد و البته خشم او را بسیاری از مخاطبان درک خواهند کرد.

جزیره - قسمت 2

از طرفی دیگر، فردی به نام ارشد، صاحب تمامی گروه اسپانسری است که تورنمت جهانی والیبال ساحلی را میزبانی می‌کنند. در طی سریال، شخص ارشد را فردی خونسرد، مغرور و مرموز در خواهید یافت که بارها توسط صحرا مورد قضاوت قرار می‌گیرد. هدف از میزبانی و تلاش گروه اسپانسری در جزیره کیش به رهبری و مدیر عاملی شاهد، پسر عموی ارشد، همچنان مشخص نیست اما طبق گفته یکی از زیر دستان آنها، هدف خرید جزیره است! در این میان تلاش ماهک، خواهر ارشد و مسافر جت شخصی مذکور، برای پیدا کردن جایگاهی در گروه را شاهد خواهیم بود.

داستان در قسمت اول طوری پایان می‌یابد که به نظر می‌رسد صحرا قصد انتقام از ارشد به دلیل رفتارهای به نظر تبعیض گرایانه‌اش را دارد که می‌شود حدس زد قرار است با نمونه‌ای جذاب و متنوع از کلیشه کل کل میان دختری جسور با پسری پولدار و به نظر مغرور مواجه باشیم. همچنین که در این حین، با تلاش‌ها و درگیری‌های خانواده شاهنگ بر سر شراکت و قصدی که در مورد جزیره دارند نیز رو به رو خواهیم بود.

امیر-مقاره در سریال جزیره

بازیگران سریال جزیره

با خواندن نام تیم بازیگری و عوامل این سریال به شدت مورد تأثیر قرار خواهید گرفت. در جزیره، ما با اولین تجربه امیر مقاره، خواننده خوش چهره و ۲۵ ساله گروه پرطرفدار ماکان بند، در امر بازیگری شاهد خواهیم بود که می‌توان گفت در نقش ارشد شاهنگ، پسری ثروتمند، اهل مطالعه و فکر و همچنین مغرور به خوبی ظاهر شده است. در نقش صحرا، شادی مختاری را خواهیم داشت؛ بازیگری نو ظهور ۲۷ ساله و استعدادی به تازگی کشف شده که در نگاه اول، ممکن است به دلیل شباهت ظاهری او را با سحر قریشی اشتباه بگیرید! در ادامه می‌توان به امیر کاظمی در نقش امیر حسین، محمد رضا فروتن در نقش شاهد و السا فیروز آذر در نقش ماهک اشاره کرد. دیگر بازیگران شناخته شده و محبوب سریال جزیره، حسام منظور، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، بهنام تشکر، حمید رضا پگاه، غزل شاکری و … اشاره کرد که همگی از بازیگران نام آشنا و دوست داشتنی هستند.

شادی مختاری در سریال جزیره

فضای سریال جزیره

اگر بخواهیم از فضای سریال جزیره صحبت کنیم می‌توان اصطلاح “حال خوب کن” را به آن نسبت داد. در طول سریال ما با صحنه‌هایی جذاب از دریا، طبیعت و جاذبه‌های جزیره کیش به همراه موسیقی متنی هماهنگ و دلنشین مواجه خواهیم بود. تصاویر مربوط به تورنمنت والیبال ساحلی، تصاویری رنگارنگ، پر شور و نشاط و جذاب هستند. همچنین وجود صحنه‌هایی از هتل اصطلاحاً لاکچری که تقریباً قسمت‌های زیادی از سکانس‌های سریال در آن صورت پذیرفته‌اند نیز به زیبایی و جذابیت فضای سریال افزوده است.


خلاصه جزیره – قسمت ۳

گم شدن شبانه ارشد و صحرا در دل اقیانوس خوفناک، شاهنگ ها را به تلاطم انداخته است و نگرانی گم شدن ارشد بیمار، کریم شاهنگ را به جزیره می کشاند. موجی سهمگین، صحرا را از قایق به امواج طوفان زده پرتاب می کند و ارشد ضعیف شده از نرسیدن دارو، باید برای نجات صحرا تلاش کند…

دانلود سریال جزیره - قسمت 2

لینک دانلود قسمت ۳ سوم سریال جزیره

 


خلاصه جزیره – قسمت ۴

با تلاش صحرا، ارشد نجات پیدا می کند و کریم برای قدردانی از صحرا، شاهد را با ده هزار دلار پاداش به سراغش می فرستد و این اقدام، باعث ناراحتی صحرا می شود. نجات ارشد به خاطر پول و پاداش نبوده، جرقه عشق زده شده است. خانواده شاهنگ در برابر این عشق جبهه می گیرند، آنها بیگانه ها را در خانواده بر نمی تابند بنابراین توطئه ها علیه صحرا شروع میشود و …

جزیره - قسمتدانلود و خرید قانونی جزیره - قسمت 4 4،

لینک دانلود قسمت ۴ چهارم سریال جزیره

سریال جزیره به صورت هفتگی در ساعت ۸ هر یکشنبه، در سایت‌ فیلم ایمو قرار می گیرد که می‌توانید از طریق خرید قانونی آن را حمایت کنید.