Rate this post

دانلود فصل 3 قسمت 4 جوکر فصل سوم قسمت چهارم سریال جوکر (کامل با حجم نیم رایگان)

دانلود جوکر فصل ۳ قسمت ۴ قانونی حجم نیم رایگان، دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت چهارم کامل، مسابقه جوکر ایرانی فصل ۳ قسمت ۴ و آخر به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ تولید شده است. این سریال ساخت ایران و در ژانر کمدی و مسابقه می‌باشد.

مسابقه جوکر  یه مجری گری سیامک انصاری می باشد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ در این قسمت از مسابقه جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.


برای دانلود مسابقه جوکر فصل سوم قسمت چهارم روی لینک زیر کلیک نمایید:

  دانلود جوکر فصل ۳ قسمت ۴

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم کامل قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۴ فصل ۳ جوکر قسمت آخر فصل سوم بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.


خلاصه فصل ۳ جوکر

در قسمت های قبل دیدیم که امیرغفارمنش و بابک نهرین و حمید لولایی و سیاوش چراغ پور حذف شدند و چهار نفر دیگر باقی مانده اند و تنها شخصی که هنوز توانسته نخندد میرطاهر مظلومی است و در این قسمت خواهیم دید که چه کسی برنده فصل سوم جوکر خواهد شد.

درباره مسابقه جوکر

رئالیتی شو جوکر ، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌

شرکت کنندگان فصل سوم جوکر

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

تیزر جوکر فصل سوم قسمت چهارم

درباره جوکر

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

شما می توانید به صورت کاملا قانونی جوکر فصل ۳ قسمت ۴ جوکر را  از وب سایت ما و لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود قانونی جوکر فصل ۳ قسمت ۴