Rate this post
دانلود سریال خون سرد قسمت اول کامل، دانلود قسمت ۱ سریال خون سرد، دانلود قسمت اول خون سرد امیر آقایی ، برای دانلود قسمت ۱ اول سریال خون سرد با بازی نیما شعبان نژاد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شهرام حقیقت دوست، نقش اول این سریال خونسرد

به گزارش فیلم ایمو سریال ایرانی خون سرد فصل اول. سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی جنایی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد به ایفای نقش میپردازند

سریال خون جدید سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار یک سریال ایرانی در ژانر پلیسی جنایی میباشد. این سریال محصول کشور ایران میباشد که یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی میباشد از جمله بازیگران این سریال میتوان به نیما شعبان‌ نژاد، امیر آقایی، شهرام حقیقت ‌دوست، سارا بهرامی اشاره کرد

برای دانلود سریال خون سرد قسمت ۱ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱ سریال خون سرد


دانلود کامل سریال خونسرد

بازیگران سریال خون سرد:

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، باحضور: لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، باهنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری گروه بازیگران «خون سرد» را تشکیل داده اند.

درباره سریال ایرانی خون سرد:

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و جنایی می‌باشد.

داستان سریال خون سرد:

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند.

برای دانلود سایر قسمت های سریال خونسرد بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود تمام قسمت های فصل اول سریال خونسرد

 

امیر آقایی در نقش دکستر ایرانی

امیر آقایی در نقش دکستر ایرانی

خون سرد در قالب یک داستان جنایی و پلیسی روایت می شود  که پیشتر هم اعلام شده بود که خون سرد قرار است دکستر ایرانی باشد،دکستر یکی از موفق ترین سریال های آمریکایی در ژانر جنایی می باشد که هنوز هم طرفرداران خاص خود را دارد و حال قرار است که خون سرد یک بازسازی موفق از سریال مطرح دکستر باشد که امیر آقایی بازیگر نقش اول آن را قرار است که ایفا کند.اگر بخواهیم به خلاصه سریال دکستر اشاره کنیم داستان دکستر به اینصورت است که دکستر قاتلانی را که از چنگ قانون گریخته‌اند شناسایی می کند کند و به قتل میرساند. برای تسهیل این روند، دکستر به عنوان کارشناس پزشکی قانونی با تخصص تحلیل آثار خون، به استخدام پلیس میامی در آمده است.

حال با توجه به خلاصه داستانی که از سریال خون سرد منتشر شده است متوجه میشویم که بسیار داستان شبیه به سریال دکستر می باشد و هر دو نزدیک به هم می باشند .

امیر آقایی بعد از حضور موفق خود در آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی حال قرار است بازهم با یک سریال جنجالی دیگر پای به شبکه نمایش خانگی بگذارد او که آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی به آقازاده بازمیگردد سریالی که به خوبی توانست به برخی مشکلات و …جامعه بپردازد و امیر آقایی در این سریال درخشید و آقازاده یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.آیا اقایی میتواند بازهم با خون سرد همانند آقازاده موفق باشد یا خیر باید منتظر ماند و دید اما پیش بینی میشود خون سرد موفق تر از آقازاده عمل کند…

تیزر سریال جدید و ایرانی خونسرد از آپارات