Rate this post

سریال خاتون قسمت 18 هجدهم به صورت قانونی  و حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء

سریال خاتون قسمت ۱۸ هجدهم به صورت قانونی  و حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء را برای دانلود شما عزیران مهیا کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۱۸ خاتون قسمت ۱۸ با کیفیت بی نظیر بپردازید.

قسمت ۱۸ هجدهم سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان دوشنبه نهم اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد، در قسمت قبل دیدیم که خاتون در شب عروسی روزبه با پیوستن به گروه رابین هودی ها در عملیات دزدی انبار احتکاری با انها همراه می شود و بقیه ماجراهای را که دیدید توصیه می شود  قسمت جدید را دانلود و تماشا کنید.


برای دانلود سریال خاتون قسمت ۱۸ هجدهم از لینک  معتبر و قانونی زیر  استفاده کنید.

دانلود قسمت ۱۸ سریال خاتون

سریال خاتون قسمت 18 هجدهم به صورت قانونی  و حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود سایر قسمت های سریال خاتون


بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و…

بیوگرافی پیام دهکردی بازیگر سریال خاتون قسمت ۱۸

بیوگرافی پیام دهکردی بازیگر سریال خاتون قسمت ۱۸

پیام دهکُردی (متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است.پیام دهکردی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. پیش از آن دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشتهٔ ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود.پیام دهکردی بعنوان فرزند سوم خانواده در «شهرکرد» به دنیا آمد ، پدرش کارمند بانک کشاورزی و مادرش معلم بود و ۱ خواهر و ۱ برادر بزرگتر و ۱ برادر کوچکتر از خود دارد.

شهرت پیام دهکردی در سال ۱۳۸۶ ابتدا با سریال «شهریار» در نقش ابوالقاسم شیوا شروع شد و سپس با سریال «مدار صفر درجه» در نقش سردار احتشام ادامه یافت. پیام دهکردی سال ۱۳۹۸ در سریال جنجال «گاندو» بازیگر نقش «مایکل هاشمیان» بود که برگرفته از شخصیت جیسون رضاییان ، متهم به جاسوسی بود.


 دانلود سریال خاتون قسمت ۱۹ نوزدهم ۱۹ کامل قانونی با حجم نیم رایگان