Rate this post

دانلود قانونی قسمت سیزدهم ۱۳ سریال میدان سرخ با کیفیت عالی

دانلود قسمت ۱۳سریال میدان سرخ کامل با لینک مستقیم ، دانلود قسمت سیزدهم سریال میدان سرخ با ترافیک نیم بها ، برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت سیزدهم ۱۳ با لینک مستقیم و بدون سانسور با ما همراه باشید و قسمت ۱۳ میدان سرخ را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قانونی قسمت سیزدهم ۱۳ سریال میدان سرخ با کیفیت عالی

سریال میدان سرخ سریالی اکشن و هیجان انگیز است. کارگردان این سریال ابراهیم ابراهیمیان و نویسنده آن سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا می‌باشند. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. میدان سرخ اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ می‌باشد.

شما می‌توانید قسمت ۱۳ سیزدهم سریال میدان سرخ را از طریق لینک‌های زیر با اینترنت نیم بها و به صورت قانونی دانلود نمایید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت ۱۳

دانلود و خرید قانونی میدان سرخ - قسمت 13

درباره سریال

میدان سرخ یک سریال اکشن جنایی است که به روایت برخی باندهای مافیایی می پردازد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی خطرناکی می‌ شود که توسط همسرش و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در  انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود. این سریال به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ، نویسندگی سارا سلطانی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان تولید و ساخته شده است.

بازیگران سریال میدان سرخ

در سریال میدان سرخ، هنرپیشه های مشهوری از جمله امیرحسین آرمان , امید روحانی , بهرام افشاری , حمید فرخ نژاد , رضا یزدانی , مهتاب کرامتی , مسعود کرامتی , علی مصفا , کاظم سیاحی , سوگل قلاتیان , لیندا کیانی , مهدی حسینی نیا , آرمین رحیمیان , بهدخت ولیان حضور دارند.


دانلود سایر قسمت های سریال میدان سرخ