Rate this post

آکتور چند قسمت است؟

داستان سریال آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

درباره سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آکتور چند قسمت است؟

پیشنهاد می کنیم که تماشای آکتور را از دست ندهید. سریال آکتور چند قسمت است؟ طبق بررسی های به عمل آمده به وسیله فیلم ایمو، سریال آکتور  ۲۵ قسمت دارد.
داستان سریال آکتور

نیما جاویدی

نیما جاویدی که کارگردانی سریال آکتور را برعهده دارد، متولد ۱۰ اسفند ۱۳۵۸، از فیلم‌ نامه‌ نویسان و کارگردان‌ های مطرح سینمای کشور است؛ و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک بوده و فعالیت‌ های سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت فیلم‌ های کوتاه و مستند آغاز کرده است.

نخستین فیلم سینمایی جاویدی با نام ملبورن که تور جهانی‌ اش را با جشنواره فیلم ونیز به عنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین این جشنواره آغاز کرده بود توانست بعد از حضور در ۴ جشنواره‌ی الف از ۴ قارهٔ دنیا با کسب ۱۱۳ جایزه بین‌ المللی و بیش از ۶۰ حضور بین‌المللی، تحسین منتقدان جهانی را به خود جلب کند.

نیما جاویدی