Rate this post

با سمیرای زخم کاری آشنا شوید

سمیرا زن مالک

سمیرا زن مالک کیست؟

سمیرا زن مالک یا همان سمیرا در سریال زخم کاری با هنرنمایی رعنا آزادی ور شناخته شد. رعنا آزادی ور به خوبی توانسته شخصیت زن قدرتمند، سلطه‌گر و دورو را به تصویر بکشد که مورد توجه فراوان مخاطبان قرار گرفته است. او در پشت پرده ،اتفاقات را طبق میل خودش می‌چیند، نقشه می‌کشد و خواسته‌هایش را به همسرش تحمیل می‌کند. سمیرا ، از همسرش آدمی ساخته که جرئت مخالفت و سرپیچی از دستورات او را ندارد.

آزادی‌ور  مدتی در حاشیه بود و فرصت بازی در نقش مهمی را به دست نیاورده بود، اما با بازی در زخم کاری توانسته بعد از مدت‌ ها نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و توجهات را جلب کند.

سمیرا در زخم کاری

رعنا آزادی ور  با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

رعنا آزادی ور در فیلم مارمولک

رعنا آزادی ور در فیلم مارمولک

رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزهٔ سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

رعنا ازادی ور در درباره الی

او در آخرین کار خود سال ۱۴۰۰ در سریال زخم کاری در شبکه نمایش خانگی در نقش (سمیرا) ایفای نقش کرد که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و خوش درخشید.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور  زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲  همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او پیش از ازدواج با مهدی پاکدل مجرد بود.

فیلم‌های رعنا آزادی ور

· خشم و هیاهو (فیلم ۱۳۹۴) (هومن سیدی، ۱۳۹۴)
· محمد رسول الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳)
· این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳)
· خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)
· داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
· نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸)
· تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)
· درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)
· خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)
· پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)
· زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴)
· کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴)
· هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)
· مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲)
· آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)