Rate this post

BLACK WIDOW

ناتاشا رومانوف ، معروف به بیوه سیاه ، با بخش تیره سرنوشت خود مواجه می شود وقتی که توطئه خطرناکی که با گذشته او در پیوند است ظهور می کند  . ناتاشا تحت تعقیب نیرویی قرار می گیرد که که از هیچ چیزی برای سرنگونی او فروگذار نیست ، ناتاشا باید به عنوان یک جاسوس نگاهی به گذشته خود داشته باشد و نیز رابطه ناتمامی که مدتها قبل از اینکه او انتقام جوی شود با او بوده است.

در زیر برخی سوالات و پاسخ آنها در مورد فیلم BLACK WIDOW نمایش داده می شود.

آیا بیوه سیاه یک شخصیت خوب است ؟

در فیلم ، بیوه سیاه به عنوان یک شرور به تصویر کشیده می شود که تظاهر به قهرمانی می کند ، اما واقعاً شیطانی است.

آیا ناتاشا رومانوف نسخه مشابه دارد؟

یلنا بلووا در رسانه های زنده در دنیای سینمایی مارول ظاهر می شود که توسط فلورانس پوگ به تصویر کشیده شده است. پوگ برای اولین بار در فیلم Black Widow (2021) ظاهر شد. این نسخه یک مشابه برای ناتاشا رومانوف است که مانند او در اتاق قرمز به عنوان بیوه سیاه آموزش دیده است.

آیا کاپیتان و بلک ویدو رابطه داشتند؟

در جهان Earth-10943 و Earth-555326 ، پس از اینکه قدرتمندترین قهرمانان زمین صلح را در سراسر جهان به ارمغان آوردند و در زندگی عادی ، استیو و ناتاشا تصمیم گرفتند آن کنار هم زندگی کنند زیرا عاشق یکدیگر بودند.

آیا باکی و ناتاشا رابطه عاشقانه داشتند؟

بله

آیا هاوکی عاشق بیوه سیاه است؟

ناتاشا رومانوف و کلینت بارتون رابطه عاشقانه ای در رابطه خود دارند ، اگرچه به دلایل مختلف نمی توانند آن را به پایان برسانند.

آیا ناتاشا رومانوف مرده است؟

ناتاشا در پایان پس از فدا کردن جان خود برای تأمین سنگ روح ، که انتقام جویان برای شکست ثانوس به آن نیاز داشتند ، جان سپرد.

یلنا یا ناتاشا قوی تر کیست؟

در حالی که هر نقات قوت خود را دارند ، یلنا را می توان با روش خود قوی تر دانست. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد یلنا برای پیروزی بر حریف خود به محیط اطراف خود متکی است. … یلنا هرگز به طور کامل جایگزین ناتاشا نمی شود ، اما مطمئناً این شخصیت می تواند میراث بیوه سیاه را ادامه دهد.

آیا استیو راجرز و ناتاشا رومانوف بچه دار شدند؟

جیمز راجرز فرزند کاپتان امریکا و Black Widow بود. پس از به دنیا آمدن جیمز ، او و بقیه خواهران و برادران خوانده اش مخفیانه در یک پایگاه قطبی پنهان شدند تا با خیال راحت توسط تونی استارک پرورش داده شوند.

آیا باکی با Black Widow ازدواج می کند؟

آنها به اجبار از یکدیگر جدا شدند و باکی مجدداً در کریوستاز قرار گرفت. پنجاه سال بعد ، آنها دوباره به هم پیوستند و رابطه عاشقانه خود را دوباره زنده کردند.

منبع : وب سایت https://screenrant.com

ترجمه : وب سایت فیلم ایمو

 

اطلاعات فیلم

ژانر :اکشن ، ماجراجویی
زبان اصلی : انگلیسی

کارگردان: کیت شورتلند

تهیه کننده:کوین فیگ

نویسنده:اریک پیرسون

تاریخ اکران (سینماها): ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ به طور گسترده
تاریخ انتشار (پخش): ۹ ژوئیه ۲۰۲۱
باکس آفیس (فروش گیشه): ۱۸۱٫۵ میلیون دلار
مدت زمان: ۲ ساعت ۱۳ دقیقه

شرکت تولیدی: Marvel Studios

ترکیب صدا: دالبی دیجیتال