2.5/5 - (12 امتیاز)

نسبت سمیرا با حاج عمو در سریال زخم کاری یا رابطه سمیرا و حاج عمو


برای پاسخ به این سوال متن زیر را بخوانید.

سمیرا و حاج عمو

به مناسبت عقد قرارداد با نروژی‌ها و دادن منطقه به مالک از طرف حاج عمو میهمانی مفصلی در ویلای کلاردشت برگزار می‌شود. حاج عمو، ناصر، نجفی، اخوان و… به همراه خانواده به سمت ویلا می‌آیند و مستقر می‌شوند. ناصر در مسیر شمال به دلیل حسادتش نسبت به مالک بدخلقی‌هایش را همچنان ادامه می‌دهد ولی به اصرار همسر و پدرش (حاج عمو) آرام می‌شود؛ اما همچنان به زخم زبان‌ها و کنایه هایش  ادامه می‌دهد. مالک نمی‌تواند اضطراب خودش را پنهان کند.به جای شماره حساب شرکت، شماره حساب خودش را داده و پول کلان قرارداد نروژی‌ها به حساب خودش واریز شده است و به تحریک سمیرا و نقشه هایی که در سر دارد قصد پس دادنش را هم ندارد. در این گیر و دار از مشاهده رفتارهای صمیمانه سمیرا و حاج عمو هم ناراحت است.

حاج عمو و مالک

آن‌ها از هر فرصتی برای خلوت کردن استفاده می‌کنند و از زبان بقیه می‌شنویم که ظاهراً در گذشته سر و سری هم میان‌شان بوده است.  مهمانی به پایان می‌رسد. قرار‌ها برای استخر صبحگاهی و ناهاری که مهمان رئیس هلدینگ ریز آبادی هستند، گذاشته می‌شود و هرکس به اتاقش می‌رود، اما مالک و سمیرا به اتاق حاج عمو می‌روند. و ……

سمیرای زخم کاری

در واقع سمیرا در گذشته معشوقه حاج عمو بوده است. اما همسرش متوجه رابطه پنهانی شوهرش می‌شود و به همین دلیل حاج عمو با فشار همسرش مجبور می‌شود تا مقدمات ازدواج سمیرا و مالک را فراهم کند. به این صورت هم خیال همسرش راحت می‌شود و هم اینکه رابطه و علاقه مالک و منصوره (دختر حاج عمو) دیگر ادامه پیدا نمی‌کند.

 در واقع ازدواج سمیرا و مالک پلتیکی بود که همسر حاج عمو برای دور کردن سمیرا از شوهرش و مالک از دخترش زده است.

سیاوش طهمورث در زخم کاری

مالک مرتکب قتل حاج عمو شد تا انتقام بگیرد ، انتقام خیانتی که عمو به مالک و منصوره کرد و جلوی عشق آنها را گرفت و البته خیانتی که بعد از ازدواج سمیرا و مالک کرد و به ارتباط عاطفی اش با سمیرا ادامه داد.

سمیرا-زخم کاری
سمیرا هم به رغم اینکه همچنان به رابطه اش با عمو ادامه می دهد اما از اینکه چرا نتوانسته ملکه زندگی او شود کینه ای به دل دارد که حاج عمو را مستحق مرگ می داند.هر چند به نظر می رسد پول و قدرت بهانه قتل حاج عمو بوده است ولی این قتل ریشه هایی عمیق تر از آنچه در مال و ثروت به نظر می رسد دارد که در ادامه سریال  مشخص می شود.

مالک-زخم کاری

درباره سریال زخم کاری

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان

رمان بیست زخم کاری

داستان زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است. این رمان در سال ۱۳۸۵ نوشته شد و در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر داده شد، اما دقیقاً در زمان آغاز ساخت زخم کاری در آذر و دی ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد و فروش این کتاب ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف گردید.

بازیگران فصل اول:

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سیاوش طهمورث،سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی

بازیگران فصل اول زخم کاری

شخصیت‌ها:

مالک: یک دلال موفق در هولدینگ ریز آبادی است.

حاج عمو: مدیر یک هولدنیگ بزرگ ریز آبادی است که اغلب افراد فامیلش را در شرکتش استخدام کرده و به مالک اعتماد زیادی دارد.

سمیرا: همسر مالک است که او را تحریک می‌کند تا حق خود را از شرکت حاج عمو به دست آورد.

ناصر: پسر حاج عمو است که به مالک حسادت می‌کند و از اعتماد پدرش به مالک و بی‌توجهی پدر به او رنج می‌برد.

جوایز و نامزدی‌ها

برنده بیست و یکمین جشن حافظ بهترین مجموعه تلویزیونی زخم کاری
بهترین کارگردانی تلویزیونی محمدحسین مهدویان نامزدشده
برنده بهترین فیلمنامه تلویزیونی محمدحسین مهدویان
بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی جواد عزتی نامزدشده
برنده بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی (رعنا آزادی‌ور)
بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال بهنام بانی نامزدشده
برنده جایزه ویژه هیئت داوران (جواد عزتی)

 


سایر مطالب:

  دانلود سریال زخم کاری تمامی قسمت ها

  دانلود فصل دوم سریال زخم کاری (بازگشت)

  درباره سیاوش طهمورث یا حاج عموی زخم کاری

 سمیرا زن مالک کیست