Rate this movies

فیلم زمانی برای مردن نیست یا (No Time to Die 2021)

فیلم زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، رالف فاینز، کریستف والتس، بن ویشاو، نائومی هریس، نائومی هریس و جفری رایت به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم زمانی برای مردن نیست

«زمانی برای مردن نیست»، فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و محصول کشورهای امریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۱ است. بازیگرانی همچون «دنیل کریگ»، «رامی ملک»، «لئا سیدو» و «رالف فینز» در این فیلم نقش پردازی کرده اند. زمانی برای مردن نیست، پنجمین و آخرین قسمت از سری «جیمز باند» با حضور دنیل کریگ است. جیمز باند خدمت را رها کرده است. آرامش زندگی اش دیری نمی پاید که فلیکس لیتر، یکی از دوستان قدیمی اش از سی آی ای، از او درخواست کمک می کند و باند وارد تقابل با دشمنی مرموز و مسلح به تکنولوژی ای جدید و خطرناک می شود.

زمانی برای مردن نیست، پنجمین و آخرین قسمت از سری «جیمز باند» با حضور دنیل کریگ است

واکنش منتقدان به آخرین جیمز باند

با پایان یافتن اولین نمایش های جهانی تازه ترین قسمت از فیلم جیمز باند با عنوان «زمانی برای مردن نیست» روزنامه نگاران و منتقدان در توییتر نظرات خود را درباره آخرین حضور دانیل کریگ به عنوان مامور مخفی معروف به اشتراک گذاشتند.
اگرچه واکنش های رسانه های اجتماعی نسبت به نقدها خوشبینانه تر است، اما یک چیز از طریق اکانت فیلم در توییتر واضح بود و آن اینکه زمانی برای مردن نیست که به دلیل تغییرات خلاقانه و همه گیری کووید ۱۹ تقریباَ ۲ سال به تعویق افتاد، ارزش این انتظارطولانی را داشت.