5/5 - (1 امتیاز)

می‌خواهم زنده بمانم یک ملودرام عاشقانه است که در دهه ۶۰ روایت می‌شود. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار. هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه ی خانواده غافل گیر می شوند.

درباره سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، بهاره کیان افشار , مهدی صباغی به هنرمندی پرداخته‌اند.

شما عزیزان می توانید سریال می‌خواهم زنده بمانم را از لینک انتهای همین صفحه دانلود نمایید.

معرفی فیلم I want to be alive

می‌خواهم زنده بمانم مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، محصول سال ۱۴۰۰–۱۳۹۹ است  قسمت یکم این سریال ۴ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. با کمی توقیف در قسمت ۱۵ با درخواست نیروی انتظامی پخش این قسمت به ۱۳ خرداد موکول شد و فصل دوم این سریال در بهار ۱۴۰۱ پخش شد.

تیزر :