Rate this series

تاک شو جذاب شب آهنگی را می توان یکی از پربازدیدترین برنامه های  این ایام شبکه نمایش خانگی دانست. این برنامه با کارگردانی و اجرای حامد آهنگی یکی از جذاب ترین تاک شو های کمدی در سالهای اخیر می باشد.

شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی ، فضایی شاد و پرهیجان دارد .این تاک شو به تهیه کنندگی محمد صابری و با حضور  هنرمندان و چهره هاى محبوب کشور از فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد. فصل اول شب آهنگی در ۳۰ قسمت منتشر شد که تمامی قسمت های آن در سایت ما  قابل دانلود و مشاهده است.

فصل دوم این مجموعه همزمان با انتشار هر قسمت در سایت برای دانلود قرار می گیرد.

 

قسمت بیست و دوم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

قسمت بیست و دوم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

میهمان این هفته: مهدی یغمایی

 

دانلود شب آهنگی فصل دوم قسمت بیست و یکم با حضور علی رهبری و آرین بهاری

قسمت 21 شب‌آهنگی 2

قسمت بیستم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

قسمت بیستم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی میهمان این هفته: علیرضا واحدی نیکبخت

میهمان  علیرضا واحدی نیکبخت

 

 قسمت نوزدهم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

سحر ذکریا در شب آهنگی

مهمان : سحر ذکریا

 

 قسمت هجدهم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

قسمت هجدهم فصل دوم تاک شو جذاب شب آهنگی

میهمان : سیاوش طهمورث


 

معرفی حامد اهنگی

درباره حامد آهنگی

حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است؛ این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد و در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است؛ حامد آهنگی یکی از کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود؛ او در جدیدترین فعالیت های خود در مسابقه شب‌های ها مافیا یکی از بازیگران و شرکت کنندگان این رئالیتی شو بود؛ برنامه ترکیبی شب آهنگى با اجرای حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

پیشنهاد میشود از سریال جذاب و دیدنی جوکر هم دیدن فرمایید.