Rate this series

نیوکمپ به کارگردانی جدید منوچهر هادی به جای کمال تبریزی که اخیرا فیلمبرداری سریال نیوکمپ رو به اتمام میباشد احتمال خیلی زیاد تا اواخر سال ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.این سریال اوایل سال جاری وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد. بر همین اساس بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، فرزاد فرزین و… انتخاب شدند.

دانلود سریال نیوکمپ

خلاصه داستان سریال نیوکمپ

این سریال کمدی اجتماعی داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

معرفی بازیگران سریال نیوکمپ

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

بازیگران سریال نیوکمپ

درباره سریال نیوکمپ

در آستانه آغاز پخش سریال کمدی نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی بابک کایدان ازشبکه نمایش خانگی از پوستر رسمی این سریال کمدی رونمایی شد.

زمان انتشار قسمت اول سریال

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از همین صفحه منتشر خواهد شد منتظر این سریال جذاب کمدی باشید.

پیشنهاد می شود سریال های  تی ان تی و  مهمونی را هم دانلود و تماشا کنید.