Rate this series

شب هاي مافيا

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا»، «کامبیز دیرباز» بازیگر کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در شب های مافیا ۳ حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

درباره شب های مافیا ۳

درباره شب های مافیا

سریال ایرانی شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سیما تیرانداز، مریم مومن، آزیتا ترکاشوند، سیدجواد هاشمی، محمدرضا هدایتی، بهرنگ علوی، مجید واشقانی، رضا شفیعی جم، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی، بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، عماد طالب زاده، کاوه خداشناس، شقایق دهقان، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شبنم فرشادجو، شهرزاد کمال زاده، سمیرا حسن پور , رویا میرعلمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره شب های مافیا ۳

بازیگران شبهای مافیا ۳ سری سوم

مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع، رضا توکلی، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، احسان کرمی، امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی، علیرضا نیکبخت واحدی، فرزین محدث، بهاره افشاری، ترلان پروانه، رزیتا غفاری، لاله اسکندری، متین ستوده، شبنم قلی خانی، سارا خوئینی ها، نسرین مرادی، رویا جاویدنیا، زهرا داوودنژاد، نگار عابدی , کیمیا باباییان

بیوگرافی کامبیر دیرباز مجری شب های مافیا ۳ سری جدید

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن) بازیگر سینما و تئاتر تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.وی از سال ۱۳۷۶ مشغول فعایت بوده و آثاری همچون دوئل ، اخراجی ها و قفس طلایی را در کارنامه هنری خود دارد.

فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. دیرباز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد. انعکاس، اخراجی ها و به نام پدر از دیگر فیلم هایی هستند که دیرباز در آن ها حضور داشته است. از نمونه آثار او می توان به جنون، انعکاس، یک گزارش واقعی، مقلد شیطان، اخراجی ها، شاباش، خاکستر و برف، درخت بلوط، گاندو، تخته گاز، سرگیجه، آقازاده و خروج را در کارنامه هنری خود دارد.

امیدواریم از دانلود سریال شب های مافیا ۳ – فصل ۴ قسمت ۳ (قسمت سوم فینال) و تماشای آن لذت ببرید.

 

شب های مافیا3